Friday, May 7, 2010

Maklumat Fabrics, Pembungkusan & Penghantaran

Country Of Origin


Saya telah menerima beberapa email daripada beberapa individu bertanya kan persoalan tentang quality fabrics kami. Kami ingin mengambil kesempatan ini untuk menjelaskan kepada semua pelanggan setia kami bahawa semua fabrics kami di impot dari negara China akan tetapi negara asal (Country of Origin) adalah daripada Jepun, Korea, Germany, Italy dll (sila rujuk sebahagian daripada gambar-gambar tagging di bawah yg kami ambil di lokasi pembekal).















Pembungkusan & Penghantaran




Kami sangat mengambil berat tentang quality fabrics kami semasa dalam import transit oleh itu
semua precut fabrics di bungkus satu persatu dengan resealable plastic beg dan di bungkus sekali lagi di dalam vacuum beg sebelum di masukkan ke dalam kotak untuk shipment ke Malaysia. Semua stok fabrics kami adalah precut dan di pilih secara peribadi dari citarasa kami berdua. Kebanyakkan pattern dan corak fabrics kami adalah special edition dan tidak terdapat di mana mana kedai fabric tempatan.













Ucapan Terimakasih

Kami ingin mengucapkan ribuan terimakasih kepada semua pelanggan2 kami yg datang mengunjungi blog kami juga semua pengedar dan agent. Kepada Azura, terimakasih kerana percayakan akak...semoga percubaan kali ini akan lebih berjaya dan membawa akak menrealisasikan impian untuk menjadi Stay at home mom setelah lebih 20 tahun bekerja. Akak akan berada di Malaysia dari 10-20hb June bercuti, jika sekiranya ada sesiapa yg berminat untuk berbincang soal perniagaan fabrics sila lah hantar sms ke 019 3712097 kakct....

No comments:

Post a Comment